Monday, May 31, 2010

petua hilangkan minyak pada baju

petua hilangkan minyak pada baju

baju terkena minyak?? jangan terus basuh guna sabun... amik bedak talkum dan sapu pada bahagian yang terkena tompokan minyak itu.. kemudi... Read more »

Sunday, May 30, 2010

no image

THINGS YOU PROBABLY NEVER KNEW YOUR MOBILE PHONE COULD DO

4 THINGS YOU PROBABLY NEVER KNEW YOUR MOBILE PHONE COULD DO There are a few things that can be done in times of grave emergencies. Your mobi... Read more »

Thursday, May 20, 2010

tips mencegah kanser payudara

tips mencegah kanser payudara

credit pic to google kanser payudara tidak semestinye terjadi kepada perempuan..lelaki juga mempunyai risiko untuk terkena kanser payudara... Read more »

Tuesday, May 11, 2010

Petua mata terkena cili

Petua mata terkena cili

credit pic to google Mesti ada yang pernah mata termasuk cili kan?terutama masa tengah menumbuk cili...apa cara yang anda gunakan untuk me... Read more »
Petua memudahkan bersalin

Petua memudahkan bersalin

credit to mr google bersalin?takutnya...tapi jangan risau, amalkan petua ni, insyaAllah semuanya akan dipermudahkan..sakit tu tetap sakit l... Read more »

Monday, May 10, 2010

Petua cirit birit

Petua cirit birit

anda selalu terkene cirit birit? salah makan? selalu ulang alik ke toilet?? perut memulas-mulas?? ape kata cube petue ini : ambil sudu..... Read more »

Friday, May 7, 2010

:: petua mudah bangun pagi ::

:: petua mudah bangun pagi ::

:: credit pic to google :: kebanyakan daripada kita tidak kira lelaki atau perempuan sangat liat nak bangun pagi kan.. sama ada yang masi... Read more »
Gambar perkahwinan Rozita Che Wan

Gambar perkahwinan Rozita Che Wan

Credit to cari forum Macam tak banyak beza ... Read more »

Thursday, May 6, 2010

Petua melebat & menghitamkan rambut

Petua melebat & menghitamkan rambut

Rambut adalah mahkota perempuan..ingin tahu bagaimana untuk memiliki rambut yang lebat & hitam secara semulajadi?senang je petuanya..am... Read more »

Wednesday, May 5, 2010

:: petue menghilangkan bau kaki::

:: petue menghilangkan bau kaki::

mslh kaki berbau ini sering dialami oleh lelaki kerana lelaki selalu memakai kasut yang bertutup.. pernah tak anda bukak kasut dan baunya m... Read more »

Monday, May 3, 2010

no image

petua merawat senggugut

ape itu PMS?? adakah PMS tu bermaksud perempuan mengamuk sakan? hehe btl2.. setiap pempuan yg mengalami PMS ni pasti akan mengamuk sakan.. h... Read more »
no image

tips menjaga seluar jean

mst ramai yg suke pkai sua jeans je g mane2 kan.. so mst kite nk jage jeans tu agar xnmpk buruk dan lusuh kan.. cube tips ini : 1)gantung d... Read more »
 
© sharing is caring
Designed by BlogThietKe Cooperated with Duy Pham
Released under Creative Commons 3.0 CC BY-NC 3.0
Posts RSSComments RSS
Back to top